21 Mart 2017 Salı

CLİNİMED AQUA SHİNE UYGULAMASI

Cilt konusunda çok hassas davranırım.Bugüne kadar yaptırdığım en büyük uygulama da Aqua Shine oldu.Güvenerek cilt bakımına gittiğim Clinimed Nişantaşı şubesine bu kez de bir tür cilt mezoterapisi olan Aqua Shine için gittim.
Aqua nem kısmı, shine ise ciltteki lekeleri azaltarak parlaklık sağlıyor.Yüz, gözaltı, dekolte ve el bölgesine uygulanıyor.Ben cildimdeki güneş lekeleri yüzünden yüz bölgesine uygulama yaptırdım.
Çok basit bir uygulama en fazla bir saatinizi alıyor.Önce anestezi kremi uygulanarak cilt uyuşturuluyor.Sonra sivrisinek ısırığı gibi hissedeceğiniz enjeksiyonla yüzünüzün ihtiyacı olan noktalarına uygulanıyor.Hiçbir yan etkisi yok.Uygulama sonrası biraz kızarıklık o da 1-2 saat içinde geçiyor.
Uygulamanın sevdiğim tarafı gözle görülür bir iyileşme, sağlıklı cilt görünümü ve parlaklık oldu.
15 gün arayla iki uygulama yaptırdım.2-3 yıl etkisini göreceğim uzun vadeli bir uygulama olması da beni çok mutlu etti.
Özellikle gözaltı morluğu şikayeti olanlara ayrıca tavsiye ediyorum.Etkisini çok kısa zamanda görecekleri bir uygulama.
AquaShine; hyaluronik asit, vitamin, aminoasit ve antioksidanları içeren bir karışımdan oluşur. En önemli özelliği hyaluronik asit içerdiğinden cildimizin nem dengesini sağlaması ve antioksidan içerdiğinden cildimizin ışıltılı hale gelmesime katkıda bulunmasıdır.
Bu arada Clinimed Ataşehir'de artık hizmete açıldı.

Hiç yorum yok: