30 Eylül 2016 Cuma

KOROPLAST ETKİNLİĞİ


      Yaratıcısı olduğu Çöp Torbası ve Mutfak Yardımcı Ürünleri sektörünün lideri Koroplast, gözlemlerinden yola çıkarak Türk kadının taleplerini karşılamayı hedeflerken her defasında onların çözüm odaklı yöntemlerine hayran kalıyor. Bu kapsamda dijital medyayı kullanarak kadınların hayatını kolaylaştıran fikirlerini platform altında toplamak ve birbirleriyle paylaşabilmeleri için çeşitli mekanizmaları 2013 yılından beri çeşitli çalışmalarla sürdürüyor. Bu çalışmalardan ilki Eylül 2014’te hayata geçirilen Koroplast’la Zaman Kazan platformu oldu.

“Koroplast’la Zaman Kazan” platformunun temeli, kadınların hayatları boyunca edindikleri pratik fikirleri platformdaki diğer üyelerle paylaşmalarına dayanıyordu.

      Kurulduğu günden bu yana kadınların yanında duran, onları dinleyen, ihtiyaçlarından ilham alan bir marka olarak onların iş hayatı, ev işleri ve çocuk bakımı gibi rutin alanlara sıkışmalarını istemiyor. İşte bu doğrultuda platform ile kadınlara zaman kazandırırken sosyal yaşamlarını renklendirecek çeşitli sürpriz ve hediyeler sunmaya odaklandı. Çünkü Koroplast ürünleriyle hayatı kolaylaştırırken aslında zamandan da tasarruf etmenin yöntemlerini sunuyor. Kullanıcılar, ürünlerin hem mutfakta hem de farklı alanlardaki kullanımlarını değerlendirerek, onlara nasıl zaman kazandırdıklarını platform üzerinden paylaştılar. Koroplast, platform üzerinden, kazandıkları zamanı dışarıda güzel vakit geçirebilmeleri için keyif verecek hediyelere dönüştürdü.

      Bu anlamda yalnızca mutfakta değil, yaşamın her alanında hayata geçirilen çeşitli tüyoları kapsayan bir rehber niteliğindeki “Zaman Kazan” platformunda, dokuz bin kadın tarafından paylaşılan 45 bin öneriyi derleyerek fikirleri bir kitapta toplayarak satışa sundu. Amaç ise bu fikirlerden tüm herkesin yararlanabilmesi, fikirleri kendi hayatlarına katabilmeleriydi.



  • Bu fikirlerden hazırlanan “Kadın Aklı Hep Farklı, Hayatı Kolaylaştıran Fikirler” isimli kitabın satışından elde edilen tüm geliri de Kadın Emeğini Değerlendirme Vakfı’na (KEDV) bağışlıyor. Kadınların fikirlerinden oluşan bu kitabın geliri de yine kadınlara aktarılıyor. Böylece platform ile kadınların sosyalleşmeleri sağlanırken, kitap projesi ile de onların kendi ayakları üzerinde durmalarını ve ekonomiye katılımlarını desteklemiş oluyor
·         Kampanyayı,  daha sürdürülebilir bir platforma taşımak için hayatı kolaylaştırır platformuna dönüştürdük. Böylece sadece Koroplast tüketicileri değil herkesin ulaşabileceği,  yararlanabileceği ve katkıda bulunabileceği bir platform oluşturduk.

      Ayrıca 8 Mart Kadınlar Günü’nden itibaren Türkiye çapındaki tüm Migroslar’da KEDV logolu Koroplast ürünlerinden elde edilen gelirle KEDV’e destek olundu, hala satışta olan kitabın geliri KEDV’e bağışlanıyor.






·         Eğlence ve tutkuyla yapılan her şeyin keyifli olduğuna inanan Koroplast, daha çok kişiye ulaşabilmek için de hayatı kolaylaştırır platformunu bir websitesine dönüştürdü.



·         Hayatı kolaylaştıran tarifler, ilham dolu fikirler, keyifli sohbetlerden oluşan hayatikolaylastirir.com,  herkesin hayatının her köşesine keyfi katmayı hedefliyor.



·         hayatikolaylastirir.com web sitesi; tarifler, ilham veren fikirler, at çöpe ve sor & cevapla gibi eğlenceli ve çeşitli bölümleri içeriyor. Her geçen gün kendini, kullanıcılarından aldığı ilhamla geliştirmeye de devam ediyor.



·         Koroplast, Türkiye’de kısa, masa üstü tarif videolarını üreten ve sosyal medyada aktif olarak yayınlayan ilk hızlı tüketim markası. Sosyal medyada en beğenilen içerik çeşitleri de bu tarz kısa, masa üstü tarif videoları. İçerikler sosyal medyada en çok tercih edilen içeriklere göre belirleniyor.



·         8 Şubat 2016’da kurulan hayatikolaylastirir.com, her ay yaklaşık 30’u aşkın içerik üretiyor. Web sitesi kurulduğu şubat ayında 223.800 oturuma ulaştı. Bu sayı, bugün 2,616,583’e ulaştı.



·         Hayatikolaylastirir.com platformu, kurulduktan 1 ay sonra, mart ayında bir anket yaptı ve kadınlara en çok neyi çöpe atmak istediklerini sordu. 1000 kadının verdiği yanıtlar arasında %23 oranıyla kocaları ilk sırada yer aldı. Huysuz, kaba ve duygusuz olarak nitelendirilen kocalarını çöpe atanları sırasıyla %21 ile yine düşüncesiz, huysuz, kaba insanlar, %19 ile işleri takip etti. Kadınların çöpe atmayı istedikleri diğer başlıklar ise sıkıntıları, eski mobilyaları ve ağrıları oldu. Katılımcıların verdikleri yanıtlar eğlenceli infografik bir videoya dönüştürüldü. Video şu bağlantıdan ziyaret edilebiliyor; https://www.youtube.com/watch?v=WjxBVa2OcQk


·         En çok merak uyandıran ve ilgi gören konular, Türk damak tadında alışkın olunan lezzetlerin farklı uygulandıkları içeriklerdi.



·         Hayatıkolaylastirir.com web sitesinde “İlham verenler” köşesinde Yaşam ve Kendin Yap adlı bölümler yer alıyor. Ayrıca ”Sizden Gelenler” köşesinde, düzenlenen yarışmalarda ödül alan takipçilerin özel tarifleri; “Saklama” köşesinde ise mutfaklarda tüketilen pek çok gıdayı sağlıklı saklama önerileri yer alıyor. “At Çöpe” bölümü ise bir çeşit stres topu. Herkesin rahatlıkla sıkıntısını veya derdini yazabildiği rahatlama köşesi.



·         Hem Hayatı Kolaylaştırır platformunun bilinirliğinin artması hem de Koroplast ürünlerinin faydalarını anlatmak amacıyla markanın hedef kitlesi tarafından da çok sevilen ünlü şef’lerden Refika ile çalışmalara başlandı.



·         Refika, Koroplast marka yüzü olarak dijital kanallarda Koroplast ürünleri kullanarak yaptığı hayatı kolaylaştıran tarifleri, ipuçları ve önerilerini içeren 40’a yakın içerik hazırladı. Bu içerikler “mangal”, “Ramazan Bayramı” ve “Kurban Bayramı” olmak üzere 3 başlık altında toplandı.



·         Refika alıştığımız lezzetlere farklı yorumlar katabilen, samimi ve yaratıcı bir şef. Bu anlamda Koroplast’ın çok iyi bir yol arkadaşı.

    Lavaş Pizza
    Lavaşın üzerine ev yapımı domates sos üzerine dil peyniri ve zevkinize uygun malzemelerle hazırlayabileceğiniz çok pratik ve lezzetli bir tarif kesinlikle çok beğeneceksiniz.

















Hiç yorum yok: