3 Ocak 2016 Pazar

YUDUM KIZARTMA USTASI BLOGGER BULUŞMASI


Kızartma Ustası Hakkında Bilgi

   Yudum’un tüketici ihtiyaçlarını anlamak amacı ile yaptığı araştırmalar neticesinde kızartmaların Türk sofralarında en çok sevilen pişirme tekniklerinin başında geldiği tespit edilmiştir.



    Araştırmalar, kızartmaları lezzetli ve hafif yapabilmenin kadınlar için oldukça önemli olduğunu da göstermektedir.


     Bu ihtiyaca yanıt vermek üzere Yudum Gıda, sahip olduğu yenilikçilik anlayışıyla kızartmalar için özel olarak Yudum Kızartma Ustasını üretti.

   
      Kızartma Ustası, ısıya dayanıklı yapısıyla kızartmaların hem çok lezzetli olmasını hem de az yağ çekmesini sağlıyor.

Kızartma Ustası, Palm Süper Olein, Ayçiçek Yağı ve Antioksidan  karışımından oluşuyor.


     Kızartma Ustası ile kızartmalar daha az yağ çekiyor, börekler ve patatesler çıtır çıtır oluyor, sebzeler kızardığında yumuşamayıp diri kalıyor.


      Yudum Kızartma Ustası, yapısal özellikleri gereği ısıya diğer yağlardan daha çok dayanıyor, böylece hemen dumanlanmıyor ve kolay kolay yanmıyor.


          Kızartma Ustası da diğer tüm Yudum sıvı yağları gibi güneş ışığına maruz kalmayacak şekilde, serin bir ortamda muhafaza edilmelidir.


         Ürünün şişesi ile de bir ilke imza atıyor. Kızartma Ustası, Türkiye’de ilk kez kullanılan ve güneşten koruyan altın şişede pazara sunuluyor.

Hiç yorum yok: