17 Aralık 2015 Perşembe

PepsiCo Hasat Macerasını Şehre Taşıdı


PepsiCo Hasat Macerasını Şehre Taşıdı
 

Kaliteli patates yetiştirmeyi, verimi artırmayı ve tarımsal üretimde sürdürülebilirlik sağlamayı en büyük önceliklerinden sayan PepsiCo Türkiye, hasat deneyimini şehrin merkezine taşıdı. PepsiCo’nun Sürdürülebilir Tarım faaliyetlerinin aktarıldığı etkinlikte, patates hasadını deneyimlemenin yanı sıra, ünlü Şef Cenk Doğar’la birbirinden lezzetli tarifler hazırladık.
Dünyanın en büyük yiyecek-içecek şirketlerinden biri olmanın yanı sıra dünyanın en büyük tarım işletmelerinden biri de olan PepsiCo, hem tüketicilerine en iyisini sunabilmek, hem de çevreye karşı olan sorumluluğunu en üst düzeyde yerine getirmek amacıyla gerçekleştirdiği Sürdürülebilir Tarım çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor. PepsiCo’nun Türkiye’de hayata geçirdiği Sürüdürülebilir Tarım projelerini ve gelecek hedeflerini paylaşmak amacıyla düzenlediği etkinlikte, hasat macesarını şehirde deneyimlemenin yanı sıra ünlü şef Cenk Doğar’la birbirinden lezzetli tarifler hazırlama fırsatı elde ettik. Patatesin 8 bin yıllık tarihinin de işlendiği etkinlikte, PepsiCo’nun Sürdürülebilir Tarım konusundaki yenilikçi yöntem ve hedeflerini, PepsiCo Türkiye Kurumsal İletişim Müdürü Didem Şinik ve PepsiCo Türkiye Agro Müdürü Hakan Sarı’dan dinledik.


PepsiCo Türkiye, insanlar ve dünya için geleceğe daha sağlıklı yatırımlar yaparak sürdürülebilir büyümeyi sağlamak anlamına gelen Fayda Gözeten Performans vizyonu ile tüketicilerinin hayatlarına keyif katan besleyici, lezzetli yiyecek ve içeceklerden oluşan bir portföy sunmakla kalmıyor; aynı zamanda enerji, su ve ambalaj kullanımını azaltmaya yönelik yenilikçi yöntemler bulmaya, çiftçiler için en verimli üretim yöntemlerini geliştirmeye devam ediyor. 





PepsiCo Hakkında
PepsiCo, her biri yıllık 1 milyar doları aşan perakende satışına sahip 22 ayrı markasının yanı sıra yıllık net satış geliri 65 milyar doları aşan, global yiyecek ve içecek sektörünün lider kuruluşudur. Ana şirketleri Quaker, Tropicana, Gatorade, Frito-Lay ve Pepsi-Cola, tüketicilerin hayatlarına keyif katan ve dünya genelinde tanınan, saygı duyulan yüzlerce sağlıklı, lezzetli yiyecek ve içecek üretiyor. PepsiCo çalışanları, toplum ve gezegenimiz adına daha sağlıklı bir geleceğe yatırım yaparak sürdürülebilir büyüme hedefini gerçekleştirmek için birlikte çalışıyor; ki bu da PepsiCo için daha başarılı bir gelecek anlamına geliyor. Bu kararlılığın adına “Fayda Gözeten Performans” adını vermişler.
PepsiCo, “Fayda Gözeten Performans” vizyonu ile yerel tatlara hitap eden geniş yiyecek ve içecek yelpazesi sunmayı; enerji ve su kaynaklarını korumak ve ambalaj miktarlarını azaltmak da dahil olmak üzere çevre üzerindeki etkilerini asgari seviyeye indirmek için yenilikçi yöntemler bulmayı; çalışanlarına mükemmel bir çalışma ortamı sağlamayı; faaliyet gösterdiği yerlerde yerel topluluklara saygı göstererek onları desteklemeyi ve onlara yatırım yapmayı vaat ediyor.
PepsiCo Yiyecek 1993 yılından bu yana, PepsiCo İçecek ise 2002 yılından bu yana Türk tüketicisine kaliteli ve yenilikçi ürünleri ile hizmet vermeye devam ediyor.
Daha fazla bilgi için lütfen sitemizi ziyaret edin: www.pepsico.com.tr
PepsiCo’yu aşağıdaki bağlantıları tıklayarak takip edebilirisiniz:
·              Facebook
·              Twitter
·              PepsiCo Bloglar
·              PepsiCo Basın Bültenleri
·              PepsiCo Multimedya
·              PepsiCo Videos


Hiç yorum yok: