11 Aralık 2015 Cuma

EBRUSHCA İLE YENİ YIL PARTİSİ

Ben 
Ebrucum Ankara'da erken yeni yıl partisi düzenledi bizleri de davet etti.Hepinizin tanıdığı beğendim paylaştım Şerife ile birlikte  davete icabet ettik.
Öncelikle Ebru'ya misafirperverliği için çok teşekkür ederim.İlk etkinliği olmasına rağmen çok başarılıydı.Çok emek verilmiş bir EVENT oldu.Her şey en ince detayına kadar düşünülmüştü bize sadece keyfini çıkarmak kaldı.Sağolsun bizim havaalanından VİP araçla transferimizi de sağladı.Bunun için Koluman Mercedes firmasına çok teşekkür ediyorum.
Ankara'da konakladığımız otelimiz Holiday İnn Çukurambar 'a bizleri çok iyi ağırladıkları için sonsuz teşekkürler..

Otelin mutfağı çok başarılıydı herhalde yediğim en iyi Bafra pidesiydi..

Ankara cupcakes 'e bize özel hazırladıkları cupcake ve makaronlar için çok teşekkür ederim..

Yine Mahmut Bey bizi yalnız bırakmadı Tatlimo dan çikolata buketlerimiz geldi..

Yeni yılda sevdikleriniz için özel istediğiniz ölçüde, kumaşta ve tasarımda gömlekler  Gomlekchim den diktirebilirsiniz.

Thinkpink organizasyona çok beğenilen taçlarımız için çok teşekkür ederiz..

Binboğa balları birbirinden lezzetli benim favorim Keven kekik oldu..

Bu şık kadehler için Lav'a sonsuz teşekkürler..

Prozinc Kinoa saç bakım yağı inanılmaz hem de tek kullanımda farkı görüyorsunuz..

Acnecinamide ile sivilcelerinden kurtul..

Dalan'ın bu renkli sabunlarına bayıldım..

Dalton organik cilt bakım ürünleriyle botoks etkisi..

Lesoleil ile artık güneş görmeyen saçlarda bakımlı görünecek..

Revox At kuyruğu saç kremimi çok seviyorum..

Dermokil'in kil maskesini denediniz mi? Tavsiye ederim..

Lavanta kokulu çamaşır ve oda kokusu..Bu koku bütün evi sardı..

Mia organik cilt bakım ürünleri..

Topicrem ailecek severek kullandığımız güvendiğimiz bir marka..

Bioderma ürünleri hem oğlum hem de benim için..

Tasarım Dem'den yılbaşı için keçe süsleri..

Omo Kirlenmek güzeldir..

Mutfağımızın yıldızı Pakmaya ürünleri..

Lindt çikolatanın tuzlusuna bayıldım..




Ankaralı Blogger dostlarımla beraber bir etkinliğin daha sonuna geldik..





















1 yorum:

la vie en rose dedi ki...

Merhaba sizi takip ettim ancak blogger'da yeniyim destek için sizde takip ederseniz sevinirm :)http://lavvienrose.blogspot.com.tr/