2 Temmuz 2015 Perşembe

BİODER LE TARÇIN EVENTS İFTAR YEMEĞİ


Geçen Cumartesi Tarçın Events in sahibi arkadaşım Fatma nın daveti üzerine BİODER in Ottaman Palace teras katındaki Kalyata Restaurant ta verilen iftar yemeğindeydim.
Sevgili Fatma nın açılış konuşması ve Özge Hanım ın güzel sunumuyla Bioder in cilt bakım serileri hakkında bilgi aldık.
Yeni çıkan Bioder Age Reverse Serumu deneme fırsatım oldu ve 3 gündür sabah akşam kullanıyorum inanılmaz etkilerini gördüm.Şaşkınlık içerisindeyim alnımdaki hafif çizgilerin yok olduğunu görünce gözlerime inanamadım.

Kullandığım günlük Bakım serisi çok başarılı..

Bioder in tüm ürünlerini deneme fırsatımız oldu ayrıca dileyen arkadaşlara da cilt bakımı yapıldı.



Sevgili Fatma her şeyi en ince detayında kadar düşünmüş bizler için bu kokoş yelpazeleri hazırlamış.Tekrar teşekkürler..
Kozmetik bloggerları ve başarılı Astrolog Hande Kazanova ile keyifli bir lansman oldu.


Hande Kazanova iyi ki tanımışım dediğim dostlardan..




1 yorum:

audrey dedi ki...

çok güzel bir akşam oldu hep beraber görüştüğümüze de çok sevindim :-)) sevgiler..