17 Haziran 2015 Çarşamba

TARÇIN EVENTS İLE BİOTA FABRİKA GEZİSİ

2002 yılında kurulan BİOTA Laboratuvarları bitkisel ve bilimsel çözümlerle sağlık ve güzelliğe önem veren bizlere yenilikler sunmaya devam ediyor.
Tarçın Events in sahibi canım arkadaşım Fatma Samsa Yılmaz 'ın düzenlediği bir organizasyonla BİOTA nın fabrikasını Blogger arkadaşlarımızla ziyaret ettik.

Ben özellikle kullandığımız ürünler hakkında biraz bilgi vermek istiyorum.
Bioblas serisini düzenli olarak eşim kullanıyor.Saç dökülmesini ciddi oranda azalttığını söyleyebilirim.Ayrıca saç köklerini güçlendirdiğini kullandığınızda daha rahat gözlemleyebileceksiniz.
Biobaby ürünlerini oğlum Aren kullanıyor.Yine bitkisel göz yakmayan şampuanı, bebek yağı ve güneş ürünleri çok başarılı.Kesinlikle tavsiye ederim.
Kendim için de 50 korumalı güneş sütüne bayıldım doğrusu..
Tüm bayanlara tavsiye edebileceğim probiyotik ped Türkiye' de bir ilke imza atmış.
Klor kullanılmadan ağartılmıştır ve hipoalerjenik olması sebebiyle tercih nedenim.
Bu ürünlere eczane kanalıyla ulaşabilirsiniz.
Cildiniz hiç yaşlanmayacak bu kapsülle kullanmaya başladığımdan beri cildimin parladığını söylüyorlar.
Bu güzel etkinlik için sevgili Fatma'ya ve BİOTA ailesine çok teşekkür ediyorum.



Hiç yorum yok: