23 Haziran 2015 Salı

ÖZLEM MEKİK İLE GÜNÜMÜZ LEZZETLERİ

Canım dostum bi tanem ailem dediğim Şef Özlem Mekik in yemek kitap lansmanı sahibi olduğu Ziyade Fasıl da büyük organizasyonla gerçekleşti.
Alfa Yayınları'ndan çıkan kitapta günümüzde restoranların menüsünde yer alan hepimizin sevdiği lezzetlere yer verilmiş.Hiç yemekten anlamayan birinin bile bu tariflerle Mükellef sofralar kuracağına inanıyorum.En kısa zamanda tarifleri deneyip sizlerle paylaşacağım.
200 seçkin davetlinin katıldığı bu gecenin sunuculuğunu sevgili Okan Karacan yaptı.Özlem Mekik'in yaptığı konuşma herkesi özellikle de beni çok duygulandırdı.Canım benim Özlemim konuşmasında eşime ve bana da yer verdi.
Bence şu an piyasadaki en başarılı yemek Kitabı sevgili Özlem Mekik'e ait.Başarılarının devamının geleceğini bilen ve inanan biri olarak seni çok  alkışlıyorum.Seni seviyorum iyi ki varsın iyi ki seni tanımışım hem lezzet hem de dostluk bâbında bana çok şey kattığını biliyorum ve arkadaşlığından sonsuz keyif alıyorum.


Sevgili Oya Emerk bloggerları temsilen çok anlamlı bir konuşma yaptı.

Sihirli spatula nın muhteşem pastası..
Bu güzel gecede Ziyade Fasıl ın her zamanki eğlencesi ve menüsü misafirlere sunuldu.
Bu lezzet dolu gecenin şefleri..

“Özlem Mekik ile Günümüz Lezzetleri” kitabının tanıtım gecesi sonunda, sponsorlar tarafından davetlilere günün hatırası özel armağanlar sunuldu. Lansman gecesinin hediye ve sunum sponsorları; Home Sweet Home, Alfa kitap, Uba Foto, Bizim yağ, Atamer tekstil, Konfeti Gold, Altınbaşak Mutfak eşyaları, Lava, Sihirli Spatula, Modalı Gıda, Çiçeğim Çiçekçilik, Harf Ajans, Dna Chiefs, Golf Maraşım Dondurma, Gurupinox bıçakları, Ziyade Fasıl, Hollywood produksiyon, Onka medya idi.











1 yorum:

nursevincelezzetler dedi ki...

Özlem Mekik le günümüz lezzetleri gerçekten bencede en güzel yemek kitaplarından . anlaşılır ve hesaplı tarifler var.Harika bir gece olmuştu. Sosyal medyadan takip ettim ve çok çok beğendim. Hayırlı uğurlu bereketli olsun inşallah. sevgiler.