23 Haziran 2015 Salı

BİODER VAZGEÇEMEDİKLERİM


Öncelikle beni bu ürünlerle tanıştıran sevgili arkadaşım Tarçın Events in sahibi Fatma'ya çok teşekkür ederim.Yaklaşık bir aydır Bioder in Aqua-Soft nemlendiricisini kullanıyorum çok memnun kaldım cildim yumuşacık oldu.
Yaz aylarında daha fazla neme ihtiyaç duyan ciltler için mükemmel bir nemlendirici.
Bir de bir ürün daha var ki kullanınca müptelası olacaksınız Bio-Clean serisinden Peeling jeli..
Haftada bir kere uyguluyorum cildi tahriş etmeden nazikçe temizliyor.Tamamen doğal içeriklere sahip olması sebebiyle tercih sebebim.
Güneş ürünlerinde de çok başarılı çocuklar için olanı oğluma kullanıyorum çok memnunuz.İçerisinde yeşil çay ve organik içerikler mevcut.Kendim içinde 50 korumalı olan sütünü tercih ediyorum.Güneş alerjisi olanlara özellikle tavsiye ederim çok etkili bir ürün..

Hiç yorum yok: