18 Haziran 2015 Perşembe

360 İSTANBUL SUADA CLUB

Tarçın Events moderatörlüğünde 360 Suada Club da bir tadım etkinliğine davetliydim.
360Istanbul'un şefi Erdem Kahraman, Food-Art Festivali için hazırladığı özel menüsü ile ana yemek kategorisinde birincilik ödülü kazandı.Bu sene, "Ben Bu Sanatı Yerim" sloganıyla düzenlenen Food-Art festivalinde, 22 restoranın şefi arasında düzenlenen yarışmaya katılan şefimiz Erdem Kahraman,  "Zeytin Dumanlı Dana Kaburga, Pancar Konfi, Yeşil Zeytin Risotto" yemeğiyle birinci oldu.
Blogger dostlarla harika bir akşam geçirdik..

Kokteylde de çok iddialılar..

Karides Ceviche muhteşemdi..

Tahin soslu Közde patlıcan mutlaka denenmeli..

Kinoalı salatasına bayıldıkol nar ekşili ve hindiba yapraklı..

Güveçte ahtapotlu kuru fasulye benim favorimdi..

Zeytin Dumanlı dana kaburga mekanın ödüllü yemeği..

Gecenin sonunda bize sürpriz yaparak yalnız bırakmayan canım arkadaşlarım Şef Özlem Mekik ile Şef Ayvaz Akbacak'a
teşekkür ederim.
Gecenin Mimarı güzel arkadaşım Fatma Samsa Yılmaz'a da bu lezzetli gece için teşekkürü borç bilirim.








1 yorum:

FATMA SAMSA YILMAZ dedi ki...

Canim benim gelmeniz beni çok mutlu etti sevgilerimle