27 Ocak 2015 Salı

MOĞOL İŞİ TAVUK

Malzemeler
500 gr tavuk bonfile ince kesilmiş
2 çorba kaşığı elma sirkesi
3 çorba kaşığı Kikkoman soya sosu
1 çay kaşığı zencefil rendesi
2 diş sarımsak
1 tatlı kaşığı acı sos
2 çay kaşığı esmer şeker
Taze çekilmiş karabiber
2 yumurta sarısı
3 yemek kaşığı nişasta
Üzeri için taze soğan 
Yapılışı
Sirke, soya sosu, acı sos, şeker,zencefil, sarımsak ve karabiberi karıştırıp en az  üç saat tavukları bu sosta marine ediyoruz.
Yumurta sarısı ve nişastayı çırpıp tavuk dilimlerini bu karışıma buluyoruz.Tavaya az yağ koyup tavuk dilimlerini kızartıyoruz.Servis ederken üzerine yeşil soğan serpiştiriyoruz.Afiyet olsun.


3 yorum:

nursevincelezzetler dedi ki...

Kikkoman sosu bende kullanıyorum. Tarife bayıldım ellerinize sağlık..

Kendi Mutfağında Şef dedi ki...

Ellerinize sağlık.Ben de bu sosu sevdim.Tavuk yemeğiniz çok güzel görünüyor.

gultasarim dedi ki...

kikkoman hiç denemedim ama sizlerde görüyorum denemeliyim demekki..