25 Ocak 2015 Pazar

TAVUKLU TURKİSH SUSHİ

Malzemeler
1 adet yufka
1 parça bonfile tavuk eti
1 adet salatalık
1 yemek kaşığı mayonez
1 çorba kaşığı Kikkoman wok sosu
1 çorba kaşığı sıvıyağ
1 adet taze zencefil rendesi
1 diş sarımsak
Tuz
Karabiber 
Süslemek için maydanoz yaprağı
1 kase Kikkoman  soya sosu
Yapılışı
Vok tavaya yağ konur.Minik küp küp doğranmış tavuk eti sarımsakla beraber yüksek ısıda çevrilerek pişirilir.Ocaktan almaya yakın Kikkoman wok sosu  ve zencefil rendesi eklenir.Tuzu karabiberi atılır.
Yufkanın kenarları kesilerek dikdörtgen elde edilir.Yufkanın üzerine fırça yardımıyla mayonez sürülür.
Tavuk ve ince kıyılmış salatalık kabuklarıyla beraber sarılır.İki parmak genişliğinde bıçak yardımıyla kesilir.
Tabağa dizilerek soya sosuna batırılarak yenir.Afiyet olsun.




7 yorum:

mehtap dedi ki...

nasıl bir sos acaba...Elinize sağlık.

birgül erdogan dedi ki...

Güzel,kolay ve lezzetli. Ellerinize sağlık.
Sevgiler

Emel YILMAZ AKAN dedi ki...

Ellerine sağlık tatlım…
Sunum ve lezzet açısından nefis görünüyor…
Sevgilerimi bıraktım …

Zeynep Aygün dedi ki...

Ellerinize sağlık nefis görünüyor ama ben de Mehtap gibi sosu merak ettim?Denemek isterim..Sevgiler..

Julia Fertelli dedi ki...

Soya sosu tavuga cok yakisiyor. Ben tuz yerine her zaman kullaniyorum. Harika bir tarif, mutlaka deneyecegim... Ellerine saglik canim...

Filiz Catalkaya Orhan dedi ki...

Ellerine saglik canim...

sevda alphan dedi ki...

Cok guzel eline saglik. Ctesi misafirlerime soya soslu karnibahar humus yaptim. 10 numara 5 yildiz oldu. Cok övgü aldim. Sevgiler