15 Eylül 2014 Pazartesi

KAHVE ÇEKİRDEĞİ KURABİYE

Malzemeler
125 gr tereyağı
2 çay bardağı pudra şekeri
1 yumurta
1/2 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
2 yemek kaşığı kakao
2 yemek kaşığı nescafe gold ya da
2 tatlı kaşığı Türk kahvesi
1 su bardağı Mısır nişastası
1,5 su bardağı un
Yapılışı
Oda sıcaklığında tereyağı ,pudra şekeri ve yumurtayı homojen hale getiriyoruz.Ben nescafe kullandım sizler her ikisini ya da birini tercih edebilirsiniz.Nescafeyi az kaynar suda eritip kakao ile birlikte ekledim.Nişasta,kabartma tozu,vanilya ve unu en son ekleyip yoğuruyoruz.Kulak memesi yumuşaklığındaki hamurdan küçük parçalar koparıp oval şekil veriyoruz.Yağlı kağıt serili tepsiye dizip üzerlerine kürdanla çizik atıyoruz.170 derece fırında 25 dk. Pişiriyoruz.Afiyet olsun.


1 yorum:

anunturi gratuite dedi ki...

Tatar kiz anunturi gratuite Romania. Sizin sayfa guzel. Ben bayiliyorum Turk mutfak, sizin yemeklere, senin tariflere.
Benim sitem ozel sayfa acacak ben. Pagem anunturi gratuite icin. sizin tarif romence dil yapiyor benim sitem icin, Romanya kizlar ogrensin Turk mutfagini anunturi gratuite senden benden. Ben cok yapti Turk yemekler, ama olmuyor sizin resimler gibi ((( … tad bazen iyi bazen kotu, ama yapacak bir gun ben perfect. Tesekkur ederim emekleri icin. ben cok bakiyor senin ve baska site yemek tarifleri. anunturi gratuite olarak verecek tum Romania. Multumesc din inima Turcia.