5 Ocak 2014 Pazar

DAMLA SAKIZLI SÜTLAÇ

Malzemeler
1 kg süt
1 su bardağı toz şeker
1/2 çay bardağı kırık pirinç
1 çorba kaşığı pirinç unu
1 çorba kaşığı silme nişasta sulandırılmış
1 yemek kaşığı damla sakızı macunu(mastika)
1 paket vanilya
Yapılışı
Pirinç ayrı bir yerde kaynatılır.Süt ocağın üzerine konulur.Suyla açılmış pirinç unu ve nişasta eklenir kaynamaya başlayınca pişmiş pirinçler eklenir.Damla sakızı macunu ve şeker ilave edilir.En son vanilya ilave edilip kâselere paylaştırılır.Afiyet olsun.


2 yorum:

Mommyslifetime dedi ki...

Ben damla sakızını hiç denemedim. Eminim çok yakışıyordur sütlaca
mommyslifetime.blogspot.com

MyTaste dedi ki...

Merhabalar,
Blogunuza internette yemek tarifleri ararken rastladım. Öncelikle çok tebrik ediyorum, blogunuzu inceledim, tarifleriniz hem çok leziz, hem de yapımı gayet kolay görünüyor. :) Uygun bir zamanınızda yeni açılan yemek tarifleri arama motorumuz Tarifbul‘a bir göz atabilirseniz çok sevinirim. İsterseniz siz de En İyi Tarif Blogları kısmımızda tariflerinizi sergileyebilirsiniz. Merak ettiklerinize SSS’den bakabilir veya bana mail atabilirsiniz. Görüşmek dileğiyle.
Huma S.