6 Ekim 2013 Pazar

ŞAŞKIN BALIK

Şaşkın Balık Suadiye Tonozlu Sokak'ta hizmet veriyor. Senem in daveti üzerine blogger arkadaşlarımla bir öğlen yemeğinde bu şirin mekanda buluştuk.Rum meyhanelerine benzer dekorasyonuyla beğenimi kazandı.Seçimi şefe bıraktık önce karışık ege otları tabağı geldi hepsi de birbirinden lezzetli otlar günlük olarak egeden geliyormuş.Ara sıcaklardan kibrit patates üzerinde getirilen levrek külbastı biz ona balık çökertme dedik şahaneydi mutlaka tadılması gereken bir lezzet.Pazı yatağında susama bulanmış şaşkın simit ve krebe sarılı balıktan oluşan şaşkın piroşki de ilginç mezelerdendi.Şaşkın içli köfte de beni şaşırttı doğrusu içine kıyma yerine balık ve haşlama bayıldım doğrusu bu lezzete.
Ana yemek olarak şaşkın nazik geldi patlıcan beğendi üzerine tereyağlı levrek kavurma tam bir lezzet şöleni..
Bağdat Caddesine modern yorumuyla bir balıkçı gelmiş iyi ki gelmiş üstelik eve paket servisi de var.
Şaşkın Simit
Şaşkın Piroşki
Şaşkın Külbastı



3 yorum:

Nilgün Komar dedi ki...

lezzetli bir etkinlik olmuş.. masa renklerine bayıldım :)

Sema dedi ki...

Hepsi birbirinden değişik ve leziz adlarını ilk defa duyduğum balık mmmm paylaşım için teşekkürler

eatwithmeistanbul.com dedi ki...

Tessekular. Ben de bunu sevdim. :)

http://eatwithmeistanbul.com/2014/05/26/suadiye-hidden-gem-saskin-balik/