10 Mart 2013 Pazar

PEYNİR DOLGULU HİNDİBA SARMA

Dün güzel bir etkinlikte  blogger arkadaşlarımızla EKS'de yine biraraya geldik.Nomad Tarım'ın Türkiye 'de üretimine başladığı Beyaz Hindiba sebzesiyle değişik tarifler denedik ve tattık.Bu arada bu sebzeyi ilk kez tattım ve bundan sonra mutfağımın vazgeçilmezlerinden olacağı kesin.Tadı marula benziyor ve potasyum bakımından oldukça zengin.Peynir dolgulu hindiba sarma,hindiba çorbası,rokfor peynirli hindiba salatası,hindiba breze,hindiba terin ve hindiba reçeli menümüzü oluşturdu.
MALZEMELER
1 paket hindiba
100 gr lor peyniri
20 gr taze fesleğen
100 gr beyaz peynir
100 gr ceviziçi
1 adet portakal segment
karabiber
tuz
1 limon suyu
YAPILIŞI
Hindibaları marulu ayırdığımız gibi soyuyoruz.Kaynar limonlu suda yumuşaması için bekletiyoruz.Peynirli karışımı hindiba yapraklarına sarıp kürdanla servis yapıyoruz.Afiyet olsun.

2 yorum:

Mortencere dedi ki...

eline sağlık fundacum tadını merak ediyorum...

Nilgün Komar dedi ki...

ellerine sağlık canım benim valla nefis olmuşlardı ben çok beğendim bu sebzeyi zaten! ilk fırsatta alacağım