23 Aralık 2012 Pazar

COOK YILBAŞI YEMEĞİ






        EKS' de chef Ceyda Baza eşliğinde gerçekleştirilen  COOK yılbaşı etkinliğine davet edildim.Cook ürünlerinden özellikle hindi poşetine bayıldım çok kısa bir sürede yukarıda gördüğünüz hindiyi pişirdik.Sonuç çok lezzetliydi.Cook pişirme poşetleri çok sağlıklı kansorejen madde içermediğinden kaynar suyun içinde poşette balık bile pişirebilirsiniz.Fırında poşette biftek de denedim harika oluyor.

       Yılbaşı menümüzde Kestaneli iç pilavlı Hindi,Alman Ekmeği,Fıstıklı Armutlu Salata,Muzlu Truffle vardı.Tarifleri ilerleyen günlerde sizlerle paylaşacağım.Bu güzel etkinlik için Ceyda Baza'ya ve COOK 'a çok teşekkür ederim.

2 yorum:

GM dedi ki...

amanın çok sevindim bu poşette balık pişirme işine. bir de hayıflandım ben neden akıl edemedim diye.)) hangisinde pişiricez? fırın peşetinde mi?

sevgiler:)

FUNDA FUNDAMENTA dedi ki...

fırın poşetinde ağzını da sıkıca bağlarsan tadından yenmez