3 Ağustos 2012 Cuma

ELMALI TAHİNLİ BAKLAVA


MALZEMELER
1 paket hazır baklava yufkası
1 kavanoz koska tahin
200gr ceviziçi
5 elma rendesi
1 çay bardağı şeker
1 tatlı kaşığı tarçın
1 çay bardağı pudra şekeri
1/2 çay bardağı sıvıyağ
1/2 çay bardağı erimiş tereyağı
YAPILIŞI
Tahinle sıvıyağı karıştırıyoruz ve ceviziçini ekliyoruz.Elmaları ayrı yerde şekerle pişirip tarçını ilave ediyoruz.Baklava yufkasını serip erimiş tereyağını sürüyoruz.Üzerine ikinci yufkayı serip tahinli karışımı sürüyoruz.Kenarına elmalı harcı koyup rulo şeklinde sarıyoruz.Kesip tepsiye diziyoruz.200 derece önceden ısıtılımış fırında üzeri kızarana kadar pişiriyoruz.Soğuduktan sonra üzerine pudra şekeri serpiştiriyoruz.

8 yorum:

Akdeniz Kızı dedi ki...

nefis bir tatlı olmuş bir kup dondrma ile enfes olur....elllerinize sağlık

Cafe Portakal dedi ki...

üffff süper bişey bu ellerine sağlık
sevgiler

Rosita Vargas dedi ki...

Los rollos lucen deliciosos ,abrazos hugs,hugs.

NilayinSihirliElleri dedi ki...

AY BEN BUNU ÇOK SEVİYORUM ELLERİNE SAĞLIK

vişnap dedi ki...

Şekercim merhaba bloğunu arkadaştan direk açamadım .Nefis görünüyor ellerine sağlık olsun Sevgilerimle..

Sule dedi ki...

Hic denemedigim bir tarif. Guzel gorunuyor. Ellerinize saglik

Saliş Mutfakta dedi ki...

Ellerine saglik

sonsuz dekorasyon dedi ki...

ben elmasız olanın yapmıştım çok güzeldi ve çok uzun süre bayatlamıyordu kuru baklava gibi eminim buda çok lezzetli olmuştur