19 Şubat 2012 Pazar

FRAMBUAZLI PASTA

Pandispanya ve pasta kreması tarifini daha önce vermiştim sadece malzemeyi frambuazla değiştirdim ve harika bir pasta çıktı ortaya.Arasına dondurulmuş frambuaz kullandım.Üzeri için ise FO jel in frambuaz aromalısını kullandım.5 yemek kaşığı frambuaz jeli önce iyice çırptım sonra azar azar su ekledim daha sıvı hale gelmesi için böylece topaklanmayı da önlüyoruz.Sosu döktükten sonra vanilyalı FO marka jelden 1 yemek kaşığı çırpıyoruz ve kalem uçlu poşetle daireler çiziyoruz.En son hamle ise kürdan yardımıyla dikey üstünden geçiyoruz.Afiyet olsun.

6 yorum:

Mutfak dili dedi ki...

Harika olmus elinize saglik..
Sevgiler..

u.aydin dedi ki...

harika bir goruntu,eminim de harika bir lezzet.ellerine saglik.sevgilerimle.

karabiberinmutfagi dedi ki...

ellerinize saglik cok harika bir görüntü :)

nilay dedi ki...

Kesinlikle muhteşemmm bir görüntü olmuş
Bayıldım gerçekten
Frambuaz sos hem lezzet hem de görüntü açısından kesinlikle çok güzel
Ellerine sağlık
Sevgiler

NilayinSihirliElleri dedi ki...

çok güzel görünüyor ben pastalardaki bu desene bayılıyorum
ellerine sağlık

Saliş Mutfakta dedi ki...

çok güzel görünüyor ellerinize sağlık