16 Ocak 2012 Pazartesi

KARA ORMAN PASTASI

MALZEMELER
4 yumurta
20 gr FO marka katkı maddesi(1 yemek kaşığı)
1 paket kabartma tozu
125 gr şeker
160 gr un
20 gr kakao
1 çay bardağı su.
KAPLAMASI İÇİN
150ml.süt
75 gr FO marka kremşanti tozu
PASTA KREMASI İÇİN
100 gr FO pasta kreması tozu
300ml.süt.
1 paket dondurulmuş vişne
1 paket damla çikolata.
Tüm malzemeler mikserle 20 dk. çırpılır.22 cm çemberde önceden ısıtılmış 160 derece fırında pişiriyoruz.Pastanın kaplaması için 150 ml.sütle 1 paket kremşantiyi çırpıyoruz.Pastanın ara kreması için Fo marka pasta kreması tozu kullandım.100gr tozu 300 ml.sütle çırpıyoruz.Pastayı pasta ipiyle kestikten sonra şekerli suyla ıslatıyoruz. Ara kremasını sürüyoruz.1 kutu dondurulmuş vişne kullanıyoruz.Vişneleri yerleştirdikten sonra damla çikolatayla kaplıyoruz.Bir kat daha aynı işlemi yaptıktan sonra en üste ve yanlara krem şanti sürüp süslüyoruz.

7 yorum:

canan dedi ki...

harika gözüküyor,ellerinize sağlık..

Fatma dedi ki...

merhabalar canım ziyaretinden dolayı çok memnun oldum
hemen iade i ziyarete geldim çok güzel bir blog harika arifler ellerine sağlık canım pastan çok süper
dilimli halinide görmek isterdim merak ettim :)))
sevgiler:)

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Harika görünümlü nefis bir pasta,ellerine sağlık canım.
Sevgiler...

**kalpkurabiye**deniz** dedi ki...

ellerine sağlık canım.)
pastan nefis olmuş:)
afiyetler olsun..
sevgiler..

NilayinSihirliElleri dedi ki...

AYYY NE GÜZEL GÖRÜNÜYOR. TERZİ SÖKÜĞÜNÜ DİKEMEZMİŞ CANIM PASTA İSTEDİ:)))

nilay dedi ki...

Görüntü muhteşem
Ben hiç denmedim.
Ama çok özendim
Ellerine sağlık
İyi hafta sonları

annemineli dedi ki...

Merhabalar; kara orman pastası, isminden dolayı beni hemen maallara götürür, çok şık ve leziz görünüyor,ellerin dert görmesin,ne diyelim yiyenlerede afiyet olsun...Sevgilerrrr...