13 Ocak 2012 Cuma

ÇİKOLATALI POP KEK



MALZEMELER
180gr un
2 çay kaşığı kabartma tozu
1 tutam tuz
120 grtereyağı
200gr şeker
2 yumurta
2 çay kaşığı vanilya
120ml.süt
YAPILIŞI
Şekerle margarini çırpıyoruz.Yumurtayı ekleyip çırpmya devam ediyoruz.Un,tuz,kabartma tozu ve vanilyayı ekliyoruz.En son sütü ilave ediyoruz.Pop kek makinesinin kalıbını margarinle yağlıyoruz ve pişiriyoruz.Kekler soğuduktan sonra bitter çikolatayı benmari usulü eritiyoruz.Kekleri çubuklarına takıp sosa batırıp üstlerini renkli şekerlemelerle süslüyoruz.Afiyet olsun.

9 yorum:

pompişCE dedi ki...

ne cici şeyler bunlar

Nilgün Komar dedi ki...

ya o makine ne güzel bir şey öyleeeee






not:kelime doğrulamasını kaldırabilirmiyiz?

http://www.arenandfamily.blogspot.com/ dedi ki...

inan nasıl kaldırıldığını bilmiyorum Nilgüncüm sen gelince hallederiz bu arada makine bir arkadaşıma Amerika dan geldi o yaptı biz yedik öpüyorum seni

sevda dedi ki...

ÇOK ŞEKER OLMUŞLAR CANIM.LOKMALIK ÇOK HOŞ.ELLERİNE SAĞLIK.SEVGİLER.

mutluevler dedi ki...

çok güzelllerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Hatice dedi ki...

çok hoş olmuşlar, ellerinize sağlık, sevgiler...

Saadet dedi ki...

bayıldım çok lezzetli görünüyorlarrrr.....

Nilgün Komar dedi ki...

tamam gelince hallederiz yorum işini

makineyi de aradım aradım; buralarda satan bir yer bulamadım ama int. üzerinde alınması mümkün! uygun bir zamanda şansımı deneyeceğim :)

neseersoy dedi ki...

Çok hoşlar , keşke o makineyi bulabilsek , belki internetten bulup alabiliriz.Ellerinize sağlık , sevgilerimle,Neşe