29 Ocak 2012 Pazar

BLOGGERLAR GÜN MENÜSÜ ( KULLANATMARKET.COM SPONSORLUĞUNDA)






Cumartesi günü bloggerlar kaynatma günü bendeydi ama olumsuz hava koşulları nedeniyle uzakta oturan arkadaşlarımız malesef gelemedi.Bende" Kalan sağlar benimdir." diyerek misafirlerimi ağırladım.Şule'yle Nilgün beni yalnız bırakmadılar ,sağolsunlar.Diğer arkadaşlarımın blogları kapalı grup o yüzden isimlerini veremiyorum.Hepsi pastacılık ustası.Sponsorumuz kullanatmarket.com du.Tabakları porselen zannedildi,kaşık çatal bıçak seti çelik dizaynlı, bardakları çok çeşitli ve servis tabaklarına bayıldım doğrusu.Kullanatmarket ürünleriyle misafir ağırlamak artık çok rahat..Yedik içtik sonra attık.Oturduk bol bol sohbet ettik.Menümüze gelince; Şule'nin yaptığı zeytinyağlı yaprak sarması,Nilgün'ün şık sunumuyla nutellalı çörekleri,Füsun'un yaptığı kadayıflı muhallebi,benim yaptığım muzlu kivili yaş pasta,buzluk böreği, tavuklu milföy böreği ve fıstıklı trüf.Kadayıflı muhallebi,yaş pasta,trüf ve buzluk böreğinin tarifi blogumun geçmiş sayfalarında mevcut.Çok güzel bir gün geçirdik beni yalnız bırakmayan arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum.

17 yorum:

annemineli dedi ki...

Merhabalar; Bursa'dan sevgiler..Sohbetiniz bol olsun...hepinize sevgilerrr....

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Sefanız olsun canım.
Dostluk,sohbet,lezzet:)dolu O masada olmak isterdim.
Yazıyı okuyunca tekrar tabaklara baktım.Gerçekten porselen gibi duruyor.Kalabalık toplantılar için süper güzel:)Şimdi siteye bakıcam.
Sevgiler...

http://www.arenandfamily.blogspot.com/ dedi ki...

teşekkürler canım

anneanneninemekleri dedi ki...

Çok şık bir masa olmuş ellerinize sağlık,sevgiler

anneanneninemekleri dedi ki...

Çok şık bir masa olmuş ellerinize sağlık,sevgiler

anneanneninemekleri dedi ki...

Çok şık bir masa olmuş ellerinize sağlık,sevgiler

Nilgün Komar dedi ki...

fındığım; o gün için tekrar tekrar çok teşekkür ederimmmmmmmm..... hoşsohbet ve güleryüzüne ve sıcak dostlarınla bizi tanıştırdığın için çok daha mutlu oldum....
sevgiler muck....

nilay dedi ki...

Sohbetiniz bol olsun.
Green melon snaps'in tadını çok merak ettim.
Sevgiler

http://www.arenandfamily.blogspot.com/ dedi ki...

misafirim ol gel beklerim şişenin kalanını birlikte içeriz

vişnap dedi ki...

Kullanat Güzelmiş ohh nihayet rahatlık geldi desenize .)Gününüz çok güzel geçmiş sevgilerimle.

NilayinSihirliElleri dedi ki...

belliki çok güzel bir gün olmuş bol sohbetli bol lezzetli:))
atmaya kıyabildinmi ürünleri merak ettim:)))

http://www.arenandfamily.blogspot.com/ dedi ki...

inan attım bulaşık makinesinde erir diye düşündüm elde de yıkayacak halim kalmadı attık gitti ne güzel oluyormuş etraf hemen toparlandı..

çeşnici Handan dedi ki...

Ne güzel bir sofra olmuş hep böyle güzel sofralarınız olsun.

GÜLOANNEMUTFAKTA dedi ki...

72.HAFTA. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM SEVGİLİ ARKADAŞLARIM; http://www.porselendemlik.com/ tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati etkinliğini 02 Şubat 2012-2 Mart 2012 TARİHLERİ ARASINDA www.guloannemutfakta.blogspot.com YANİ BEN YAPACAĞIM. SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!! TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK. VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 71.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.SENİ VE BU YAZIYI OKUYAN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM ETKİNLİĞİMİZE İSTEDİĞİNİZ KADAR TARİFLE KATILABİLİRSİNİZ ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. ETKİNLİĞİMİZE YEMEK TARİFİ GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM. LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM. SEVGİLER

mehtap dedi ki...

menüde nefismiş,muhabbetiniz daim olsun diyelim ..

Şule İle Egeli Tatlar dedi ki...

Canım benım hersey ıcın tesekkur ederız... çok guzel bır gundu..çok guzel ınsanlarla tanıstık sayende ...çok opuyorum senıı

Yasemin dedi ki...

Harika... Paylaşımlarınız için tebrikler ve teşekkürler. :)