18 Aralık 2011 Pazar

YILBAŞI KURABİYELERİ

MALZEMELER
250 gr tereyağı
1 yumurta
1 su bardağı pudra şekeri
1 limon rendesi
1 çay kaşığı tarçın
1 paket karbonat
4-5 bardak un
YAPILIŞI
Tüm malzemeler yoğrulur.Dolapta 2-3 saat bekletilir.Yağlı kağıt arasına alınarak merdaneyle açılır.Kalıpla kesilir.Kürdan yardımıyla kurabiyelerin üzeri delinir.Tepsiye dizdikten sonra 170-175 derece fırında 7-8 dk.pişirilir.Soğuduktan sonra şeker hamuru kalıpla kesilir.Şeker hamuru kurabiyeye bal yardımıyla yapıştırılır.Şeker hamuru şeker hamuruna da suyla yapıştırılır.İnci şekerlerle süsleyerek kuruduktan sonra poşetleyip kurdelayla bağlıyoruz.Afiyet olsun.

5 yorum:

pembe kekik dedi ki...

Çok şirin olmuşlar.Ellerinize sağlık.Çam ağacına özellikle bayıldım.

Ahu dedi ki...

Ah nefis görünüyorlar :)

Saliş Mutfakta dedi ki...

bende noel babayı çok beğendim := ellerinize sağlık

Nesli dedi ki...

bloguma bıraktığınız izlemeye aldım notundan sonra blogunuzu gezdim çok teşekkürler çok sevdim blogunuzu ama sizi izlecilerim arasında henüz göremedim bir hata oldu sanırım izlemeye alırken

Bu arada kurabiyelere bayıldım ellerinize sağlık sevgiler dostçakalın

Birsel ve İrem dedi ki...

Çok güzel bir şeker hamuru çalışması, emeğinize sağlık.
Sevgiler.