4 Aralık 2011 Pazar

JAMBONLU VE MISIRLI SALATA

MALZEMELER:
200gr dana jambon
5 adet sosis
1 kg haşlanmış mantar
1 su bardağı kokteyl zeytin dilimleri
2 kutu mısır
10-15 adet kornişon turşu
1 limon
1 yemek kaşığı sızma zeytinyağı
SOSU:
8 yemek kaşığı süzme yoğurt
5 yemek kaşığı mayonez
3 diş sarımsak
tuz,karabiber,nane.
YAPILIŞI:
Jambon julyen şeklinde şerit halinde kesilir.Diğer malzemeler halka halka doğranır.Doğranan malzemeler limon suyu ve sızma yağla harmanlanır.Sos malzemesi karıştırılır.Salataya eklenir.Üzeri jambon ve mısırla süslenir.Afiyet olsun.

11 yorum:

NİRVANA dedi ki...

kuzuuum ben bu salatadan istiyorum haberin olaa...öpüldün ellerine saglık...

http://www.arenandfamily.blogspot.com/ dedi ki...

tamam canım siz gelin yeter salatanızı hazır bilin ben de çok öpüyorum özledim valla..

sevda dedi ki...

mantar yemesemde salata harika görünüyor canım.çok şık bir sunum olmuş.ellerine sağlık.sevgiler.

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

enfes görünüyor.ellerinize sağlık sevgiler

Tarif Diyarı dedi ki...

Salata nefis görünüyor ellerinize sağlık.Sevgiler

Şehrinaz dedi ki...

gerçekden salata harika görünüyor ellerinize sağlık...

Mutfak dili dedi ki...

Canim ziyaretin icin tesekkurler. Tariflerin masallah cok guzel. Siteni izleye aldim. Her zaman ziyaretini beklerim.
Sevgiler..

Baharcicegi dedi ki...

nefis bir salata olmus sunumda istah acici elinize saglik

özlem dedi ki...

Gelibolu17'nin hazırladığı "Çay,Kahve Bahane" etkinliğine 30 KASIM-14 ARALIK tarihleri arasında http://yesilmutfaktantarifler.blogspot.com/ yani ben ev sahibeliği yapacağım... Bildiğiniz gibi çay kahve bahanedir çoğu zaman,dostlarla,arkadaşlarla,dertleşmek,görüşmek için.bir çoğumuz sevdiğimiz bir arkadaşımıza ziyarete giderken "hadi çayı koy" geliyorum diye gideriz,yada müsaitsen "sabah kahvesine geleceğim" deriz... Çünkü o sohbet muhabbet kuru kuruya olmaz,tamam tatlı dil güler yüzde gereklidir,hatta suratı sirke satan bir ev sahibi size bal baklavada ikram etse orda çok kalmak istemezsiniz öyle değilmi,ordan ayrılmak için sabırsızlanırsınız.... “Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse misafirine ikram etsin. Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse akrabasına iyilik etsin. Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse ya faydalı söz söylesin veya sussun!” Muhammed Mustafa (s.a.v) Ve yukarıdaki güzel hadis-i şerifi sizlerle paylaşıp,evlerinize gelen misafirlerinize,eşinize,çocuklarınıza,yada bu dünya hanesinde en güzel misafir benim deyipte kendiniz için hazırlamış olduğunuz birbirinden güzel tariflerinizi,ikramlarınızı sayfalarınızdan almaya geleceğiz :) Tariflerinize "çay,kahve bahane" etkinliği için yeşil mutfak (Özlem) a gönderiyorum yazıp bana haber verirseniz,büyük bir zevkle gelip tariflerinizi alıp http://yesilmutfaktantarifler.blogspot.com/ adresimde yayınlayacağım Son olarak arkadaşlar,her zamanki gibi etkinliğimize herkes davetlidir,(lütfen davetiye götüremediğimiz arkadaşlarımız kırılmasınlar)

Pembe Tatlar dedi ki...

Salata olmazsa olmazlarımdandır ellerinize sağlık:)

LaMa dedi ki...

tam buna yorum yazacaktim ki alttaki damat pacasini gorudm, hangisine yazsam sasirdim:)
yiyenlere afiyet olsun, ellerinize saglik