30 Aralık 2011 Cuma

HARDALLI BALLI SALATA SOSU

SALATA SOSU
2 tatlı kaşığı fransız tipi dijon hardalı
1 çay kaşığı bal
1 limon suyu
ceviz içi
sarımsak
1 adet arpacık soğan
sızma zeytinyağı
1 portakal suyu ve rendesi
deniz tuzu,karabiber
balzamic sirke.
Tüm malzemeler Braun Multıguik5 ile karıştırılır.Ortaya muhteşem bir sos çıkar.Sevgili Mehmet Özer'e bu sos tarifi için çok teşekkür ederim.Mevsim yeşilliklerinden özellikle marul,roka ve taze nane yaprakları çok yakışıyor.Süslemek için sarı ve kırmızı biberi kullanabilirsiniz.Sanırım bu yılın son tarifi bu artık 2012 de yeni tariflerle buluşmak üzere..Mutlu Yıllar..

7 yorum:

sosyete aşçısı dedi ki...

Hardal severim, bal severim hele ballı hardala bayılırım:))

Ellerinize sağlık...

http://www.tarifrehberi.com/ dedi ki...

nefisti nefisss

Senem dedi ki...

Çok güzel salataydı Tadı damağımda kaldı. Mutlu seneler canım. BU arada mailden bana iletişim bilgilerini atarmısın bir hediyem olacak :)

Birsel ve İrem dedi ki...

İlk duyduğumda tuhaf gelmişti ama bal gerçekten salata soslarına çok yakışıyor, ellerinize sağlık.
2012'de herşeyin gönlünüze göre olması dileklerimle...
Sevgiler.

Birsel ve İrem dedi ki...

İlk duyduğumda tuhaf gelmişti ama ballı salata sosu nefis oluyor, elinize sağlık.
2012'de herşeyin gönlünüze göre olması dileklerimle...
Sevgiler.

MAZES dedi ki...

mutlu yıllar...

özlem dedi ki...

71.HAFTA. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;

http://www.porselendemlik.com/




tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati etkinliğini

01 ocak 2012-1 subat 2012

TARİHLERİ ARASINDA


http://yesilmutfaktantarifler.blogspot.com/

YANİ BEN YAPACAĞIM.




SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!

TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.

VE TARİFİNİZE

"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 71.HAFTA "

BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.SENİ VE BU YAZIYI OKUYAN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM ETKİNLİĞİMİZE İSTEDİĞİNİZ KADAR TARİFLE KATILABİLİRSİNİZ ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.

ETKİNLİĞİMİZE YEMEK TARİFİ GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM.

LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM.

SEVGİLER