6 Aralık 2011 Salı

NANELİ KURABİYE

MALZEMELER:
180 gr tereyağı
1 su bardağı pudra şekeri
1/2 su bardağı kakao
2 çorba kaşığı ince kıyılmış taze nane
1/2 çay kaşığı kabartma tozu
2 su bardağı un
1 yumurta
3-4 damla nane aroması
YAPILIŞI
Yağ ve şeker krema kıvamına gelene dek çırpılır.Diğer malzemeler eklenip yoğrulur.Dolapta 30 dk.dinlendirilir.Hamuru merdaneyle açıp pötibör bisküvi kalıbıyla şekillendiriyoruz.Yağlı kağıt serilmiş tepsiye dizip 180 derece fırında 20 dk.pişiriyoruz.Soğuduktan sonra pudra şekeri serpiyoruz.Afiyet olsun.

15 yorum:

LEYLA'nın KAHVE DÜKKANI dedi ki...

nane ve kakao-çikolata birbirine çok yakışıyor diyorlar, cesaret edemiyorum :) harika görünüyor. ellerine sağlık.

Kahve Dükkanı'ndan sevgiler.takipteyim.

http://www.arenandfamily.blogspot.com/ dedi ki...

teşekkür ederim canım harika kokuyor denemeni tavsiye ederim yiyenler çok beğendi.

derya dedi ki...

Süper bir ikili ellerine sağlık ca
nım sevgiler.

zeymuran dedi ki...

nane aromalı hıc yapmadım bak şimdi tadını merak ettım tabagıma doldurabılır mısın,miss gıbı kokuyor ,ellerıne sağlık canım

neslice tarifler dedi ki...

Ziyaretiniz için çok teşekkür ederim. "Naneli Kurabiye" başlığını görünce bi an kurabiyelerin içinde After Eight var sandım. Meğer bildiğimiz nane varmış. Naneli çikolatayı sevdiğimden bunu da severim kesin. Elinize sağlık çok güzel görünüyor.

Hatice dedi ki...

benim de aklımda böyle bir deneme var, zira nane çikolataya çok yakışıyor, ferahlık veriyor:)
ellerine sağlık, sevgiler...

Hatice dedi ki...

benim de aklımda böyle bir deneme var, zira nane çikolataya çok yakışıyor, ferahlık veriyor:)
ellerine sağlık, sevgiler...

http://www.arenandfamily.blogspot.com/ dedi ki...

neslicim gerçekten after eight gibi oluyor artık kahvenin yanında naneli kurabiye veriyorum sevgilerimle..

**kalpkurabiye**deniz** dedi ki...

100. izleyicin ben oldumm:))
kurabiyeleri hediye olarak alıyorum:)
ellerine sağlık canım..
sevgiler..

http://www.arenandfamily.blogspot.com/ dedi ki...

Denizcim çok mutlu oldum teşekkür ederim görüşmek üzere sevgilerimle..

milky dedi ki...

Normalde naneyi çok severim.
Kako ile çok yakışan bir lezzet sanırım farklı bir tat.
ellerinize sağlık

milky dedi ki...

Normalde naneyi çok severim.
Kako ile çok yakışan bir lezzet sanırım farklı bir tat.
ellerinize sağlık

mutfakcini dedi ki...

Ne güzel bi şey olmuş bu böyleee,ellerine sağlık canımm :)

Mutfak dili dedi ki...

Naneli ilginc tarcinli olsa neyse..
Ama guzel kokmustur naneli naneli. Blogunu izlemeye aldim iyi gunler basarilar canim...

mutluevler dedi ki...

Bende tam naneli kahveli kek yapmayı düşünüyordum, sen benden coook hızlı davranmıssın senin tarifini deneyeceğim :)