8 Aralık 2011 Perşembe

KAVALA KURABİYESİ(YUNAN MUTFAĞI)

MALZEMELER:
1 su bardağı sıvı yağ
yarım su bardağı pudra şekeri
yarım su bardağı çekilmiş badem(kavrulmamış,kabukları soyulmuş)
yarım paket kabartma tozu
alacağı kadar un.
YAPILIŞI:
Tüm malzemeler karıştırılıp yumuşak bir hamur kıvamı alana dek yoğrulur.Yağlı kağıt serilmiş tepsiye ay şekli verilerek dizilir.Önceden ısıtılmış 150 derece fırında 30 dakika pişirilir.Fırından çıkan kurabiyeler pudra şekerine bulanır.Afiyet olsun.Bu tarifi yeşil mutfaktan tarifler Özlem'in düzenlediği Çay Kahve Bahane etkinliğine gönderiyorum.

7 yorum:

mutluevler dedi ki...

pecomycçok kolay ve güzel bir kurabiye hemen bu haftaki sevgili konuklarım için yapmalıyım :D paylaşımınız için teşekkür ederiz funda hanımcım :D

HEDEN dedi ki...

BU kurabıyelere bayılıyorum,bunlarda harıka olmuşlar ellerıne saglık canım.

PASTA KÖŞESİ dedi ki...

Ellerine sağlık enfes görünüyor..

Oglak Kizlari dedi ki...

aaaa oldu mu???

elinize sağlık.

neşeli anne Çiğdem

http://www.arenandfamily.blogspot.com/ dedi ki...

çok güzel oluyor tavsiye ederim öpüldünüz

LEYLA'nın KAHVE DÜKKANI dedi ki...

seviyorum Kavala kurabiyesini, ama hiç kendim yapmadım :) basitmiş tarifi. ellerine sağlık.

Kahve Dükkanı

bittermutfakta dedi ki...

Trakyalıyım bizim oralarda cok yapılır.bendede buna benzer bi tarif var nezamandir yapmadım aklıma düştü simdi..Ellerinize sağlık nefis görünüyorlar..sevgiler